Verified:

bug03

Member

848

Feb 4th 2019, 21:02:37

Right now it looks like cashiers have a distinct advantage. Good luck to all you commies...

Marshal

Member

29,492

Feb 4th 2019, 21:41:10

not commie for sure, techer only if prices make big jump, farmer same so casher 60% chance to win.
Patience: Yep, I'm with ELK and Marshal.

ELKronos: Patty is more hairy.

Galleri: Sadly pics of my boobies are on my ftp-folder.

LadyGrizz boobies is fine

NOW3P: Morwen is a much harsher mistress than boredom....

KoHeartsGPA

Member

18,634

Feb 4th 2019, 22:05:06

Yeah, too early to tell.
Mess with me you better kill me, or I'll just take your pride & joy and jack it up
(•_•)
http://www.youtube.com/watch?v=W6VRMGTwU4I
-=TSO~DKnights~XI~LaF=-

S.F. Giants 2010, 2012, 2014 World Series Champions, fluff YEAH!

Marhsal

Member

110

Feb 6th 2019, 1:09:52

you're wrong. it's not too early to tell. i have done rigorous statistical analysis that shows casher has 60% chance to win. i did not pull that number out of thin air. i never would do that.
Marshal Bot v 2.0

"Hm. Upgrades." -Neo

Patch notes: Anti-inane post function still not fixed.
Occasional capitalization feature added.
Information accuracy now up to 29%.

KoHeartsGPA

Member

18,634

Feb 6th 2019, 1:54:59

LOL
Mess with me you better kill me, or I'll just take your pride & joy and jack it up
(•_•)
http://www.youtube.com/watch?v=W6VRMGTwU4I
-=TSO~DKnights~XI~LaF=-

S.F. Giants 2010, 2012, 2014 World Series Champions, fluff YEAH!

bug03

Member

848

Feb 6th 2019, 6:00:53

Buy my food and maybe I’ll be ok

Marshal

Member

29,492

Feb 6th 2019, 14:41:36

sure after you fa me couple 100m.
Patience: Yep, I'm with ELK and Marshal.

ELKronos: Patty is more hairy.

Galleri: Sadly pics of my boobies are on my ftp-folder.

LadyGrizz boobies is fine

NOW3P: Morwen is a much harsher mistress than boredom....

KoHeartsGPA

Member

18,634

Feb 6th 2019, 15:10:12

Cheater!
Mess with me you better kill me, or I'll just take your pride & joy and jack it up
(•_•)
http://www.youtube.com/watch?v=W6VRMGTwU4I
-=TSO~DKnights~XI~LaF=-

S.F. Giants 2010, 2012, 2014 World Series Champions, fluff YEAH!

Marshal

Member

29,492

Feb 6th 2019, 20:32:50

can't send fa on solos if i remember right.
Patience: Yep, I'm with ELK and Marshal.

ELKronos: Patty is more hairy.

Galleri: Sadly pics of my boobies are on my ftp-folder.

LadyGrizz boobies is fine

NOW3P: Morwen is a much harsher mistress than boredom....

bug03

Member

848

Feb 7th 2019, 5:02:01

Seriously though, buy the $38 food so I can retal

bug03

Member

848

Feb 7th 2019, 8:21:12

Originally posted by bug03:
Seriously though, buy the $38 food so I can retal


Please?

Marshal

Member

29,492

Feb 7th 2019, 14:51:13

sell at 37.
Patience: Yep, I'm with ELK and Marshal.

ELKronos: Patty is more hairy.

Galleri: Sadly pics of my boobies are on my ftp-folder.

LadyGrizz boobies is fine

NOW3P: Morwen is a much harsher mistress than boredom....

Relax lah

Member

829

Feb 7th 2019, 17:58:12

No, food should be worth $60 :)

KoHeartsGPA

Member

18,634

Feb 7th 2019, 18:08:56

Yeah, we're getting killed right now :-(
Mess with me you better kill me, or I'll just take your pride & joy and jack it up
(•_•)
http://www.youtube.com/watch?v=W6VRMGTwU4I
-=TSO~DKnights~XI~LaF=-

S.F. Giants 2010, 2012, 2014 World Series Champions, fluff YEAH!

bug03

Member

848

Feb 7th 2019, 20:43:23

I’ve had 23 mil food at 38 for 24 hours- only 5 mil sold. It’ll all be on the market for 37 in about 2 hours. Need to buy about 5 mil more jets and I’ll survive. I’m about to buy a gang of military tech and sell on pm

KoHeartsGPA

Member

18,634

Feb 7th 2019, 22:44:48

So you're the punk ass undercutting me!, I'm going to wait till your stock is back and rape you for land and dinner :P
Mess with me you better kill me, or I'll just take your pride & joy and jack it up
(•_•)
http://www.youtube.com/watch?v=W6VRMGTwU4I
-=TSO~DKnights~XI~LaF=-

S.F. Giants 2010, 2012, 2014 World Series Champions, fluff YEAH!

Marshal

Member

29,492

Feb 7th 2019, 22:56:34

you better have nice sdi
Patience: Yep, I'm with ELK and Marshal.

ELKronos: Patty is more hairy.

Galleri: Sadly pics of my boobies are on my ftp-folder.

LadyGrizz boobies is fine

NOW3P: Morwen is a much harsher mistress than boredom....

KoHeartsGPA

Member

18,634

Feb 7th 2019, 22:59:24

It's ok, I already got missiled few days ago LOL
Mess with me you better kill me, or I'll just take your pride & joy and jack it up
(•_•)
http://www.youtube.com/watch?v=W6VRMGTwU4I
-=TSO~DKnights~XI~LaF=-

S.F. Giants 2010, 2012, 2014 World Series Champions, fluff YEAH!

Celphi

Member

5329

Feb 7th 2019, 23:27:30

Originally posted by Marhsal:
you're wrong. it's not too early to tell. i have done rigorous statistical analysis that shows casher has 60% chance to win. i did not pull that number out of thin air. i never would do that.

LOL
Resistance is futile. You will be assimilated.

bug03

Member

848

Feb 7th 2019, 23:56:38

Originally posted by KoHeartsGPA:
So you're the punk ass undercutting me!, I'm going to wait till your stock is back and rape you for land and dinner :P


Only about 1mil food is being sold per hour. I’m half tempted to sell to the standing order and get my land back and then switch to casher

bug03

Member

848

Feb 8th 2019, 1:26:05

I promise- after I make this retal I won’t undercut the market anymore.

KoHeartsGPA

Member

18,634

Feb 8th 2019, 2:25:49

Yeah you better hurry, he's owing more retals now, I'm hoping he hits me too so I can rape him like I did with #8 and you :P
Mess with me you better kill me, or I'll just take your pride & joy and jack it up
(•_•)
http://www.youtube.com/watch?v=W6VRMGTwU4I
-=TSO~DKnights~XI~LaF=-

S.F. Giants 2010, 2012, 2014 World Series Champions, fluff YEAH!

bug03

Member

848

Feb 8th 2019, 2:36:04

Originally posted by KoHeartsGPA:
Yeah you better hurry, he's owing more retals now, I'm hoping he hits me too so I can rape him like I did with #8 and you :P


Luckily I hadn’t built that land yet. Wasn’t too bad

KoHeartsGPA

Member

18,634

Feb 8th 2019, 2:38:13

Yeah you recovered quickly :-)
Mess with me you better kill me, or I'll just take your pride & joy and jack it up
(•_•)
http://www.youtube.com/watch?v=W6VRMGTwU4I
-=TSO~DKnights~XI~LaF=-

S.F. Giants 2010, 2012, 2014 World Series Champions, fluff YEAH!

bug03

Member

848

Feb 8th 2019, 2:39:11

You should top feed him so he doesn’t have to hit you first. What’s he gonna do? Hit you twice? Lolz

KoHeartsGPA

Member

18,634

Feb 8th 2019, 3:03:21

Retaling for double what he took from me is far more gratifying ;-)
Mess with me you better kill me, or I'll just take your pride & joy and jack it up
(•_•)
http://www.youtube.com/watch?v=W6VRMGTwU4I
-=TSO~DKnights~XI~LaF=-

S.F. Giants 2010, 2012, 2014 World Series Champions, fluff YEAH!

bug03

Member

848

Feb 8th 2019, 3:24:58

I bought all the jets. Sell some more commies

KoHeartsGPA

Member

18,634

Feb 8th 2019, 5:19:05

Beautifully executed retal 👍

You raped him lol
Mess with me you better kill me, or I'll just take your pride & joy and jack it up
(•_•)
http://www.youtube.com/watch?v=W6VRMGTwU4I
-=TSO~DKnights~XI~LaF=-

S.F. Giants 2010, 2012, 2014 World Series Champions, fluff YEAH!

bug03

Member

848

Feb 8th 2019, 6:03:45

I might have gotten lucky. Let’s see if I can hold it.

bug03

Member

848

Feb 8th 2019, 6:04:22

Originally posted by KoHeartsGPA:
Retaling for double what he took from me is far more gratifying ;-)


This, I celebrated.

bug03

Member

848

Feb 10th 2019, 4:15:57

Originally posted by KoHeartsGPA:
Beautifully executed retal 👍

You raped him lol


This game is fun! Line up the champagne and shots- there’s gonna show.

Marshal

Member

29,492

Feb 10th 2019, 10:45:15

weirdos and crazies
Patience: Yep, I'm with ELK and Marshal.

ELKronos: Patty is more hairy.

Galleri: Sadly pics of my boobies are on my ftp-folder.

LadyGrizz boobies is fine

NOW3P: Morwen is a much harsher mistress than boredom....

DeLpHiNuS

Member

357

Feb 10th 2019, 14:31:53

glad that im not a commie lol.. if not maybe the military units will be at sub 70s.. so looks like the farm market is dominated by 5 of us (bug, koheart, bee po, me and malcontent)..

KoHeartsGPA

Member

18,634

Feb 10th 2019, 19:43:54

Originally posted by DeLpHiNuS:
glad that im not a commie lol.. if not maybe the military units will be at sub 70s.. so looks like the farm market is dominated by 5 of us (bug, koheart, bee po, me and malcontent)..


Yes, time to stomp the market, no more cheap food!
Mess with me you better kill me, or I'll just take your pride & joy and jack it up
(•_•)
http://www.youtube.com/watch?v=W6VRMGTwU4I
-=TSO~DKnights~XI~LaF=-

S.F. Giants 2010, 2012, 2014 World Series Champions, fluff YEAH!

bug03

Member

848

Feb 10th 2019, 21:10:40

Originally posted by DeLpHiNuS:
glad that im not a commie lol.. if not maybe the military units will be at sub 70s.. so looks like the farm market is dominated by 5 of us (bug, koheart, bee po, me and malcontent)..


How much you wanna bet malcontent starts building some rigs?

DeLpHiNuS

Member

357

Feb 11th 2019, 3:44:29

Originally posted by bug03:
Originally posted by DeLpHiNuS:
glad that im not a commie lol.. if not maybe the military units will be at sub 70s.. so looks like the farm market is dominated by 5 of us (bug, koheart, bee po, me and malcontent)..


How much you wanna bet malcontent starts building some rigs?


he hasnt been grabbing much land, mostly exploring.. probably he has some rigs, 'cos im producing 9+ mil food per day which accounts for about 30% of daily transacted food.. i believe u guys are producing similarly close amount, so quite a reasonable chance he is producing some oil.. unless some of u guys disposing food into your own private market haha

DeLpHiNuS

Member

357

Feb 11th 2019, 3:47:34

Originally posted by KoHeartsGPA:
Originally posted by DeLpHiNuS:
glad that im not a commie lol.. if not maybe the military units will be at sub 70s.. so looks like the farm market is dominated by 5 of us (bug, koheart, bee po, me and malcontent)..


Yes, time to stomp the market, no more cheap food!


i can make do throwing my food in private market to reduce 1 major food supply lol.. i think now a lot ppl are going on holiday due to chinese new year.. and i just got back from my trip.. so maybe the price market will start get better hopefully.. but there seems to be lack of big casher to help push up the prices of commodities and military

KoHeartsGPA

Member

18,634

Feb 11th 2019, 4:11:12

Good points, yeah I'm over 200k per turn and started stocking rather than pvt dumping, unless I get grabbed again of course ;-)
Mess with me you better kill me, or I'll just take your pride & joy and jack it up
(•_•)
http://www.youtube.com/watch?v=W6VRMGTwU4I
-=TSO~DKnights~XI~LaF=-

S.F. Giants 2010, 2012, 2014 World Series Champions, fluff YEAH!

bug03

Member

848

Feb 12th 2019, 2:36:49

And the casher made a move

Serpentor

Member

2594

Feb 14th 2019, 1:36:58

Wow, top ten has been haulted in its tracks for days. Pretty funny.
The EEVIL Empire

bug03

Member

848

Feb 14th 2019, 2:04:37

Originally posted by Serpentor:
Wow, top ten has been haulted in its tracks for days. Pretty funny.


No oil, no attacks, no land. I didn’t even FS #1 because there isn’t enough oil. So we gonna stockpile.

bug03

Member

848

Feb 14th 2019, 19:32:44

There’s a very good chance delphinus or the big casher already has his one wrapped up.

DeLpHiNuS

Member

357

Feb 15th 2019, 11:43:42

Originally posted by bug03:
There’s a very good chance delphinus or the big casher already has his one wrapped up.


lol bee po should have a higher chance than me given he has much more land than me

AtticusRex

Member

92

Feb 15th 2019, 20:42:35

I don't like these prices.

Marshal

Member

29,492

Feb 15th 2019, 21:54:06

why not?
Patience: Yep, I'm with ELK and Marshal.

ELKronos: Patty is more hairy.

Galleri: Sadly pics of my boobies are on my ftp-folder.

LadyGrizz boobies is fine

NOW3P: Morwen is a much harsher mistress than boredom....

bug03

Member

848

Feb 15th 2019, 22:54:22

Originally posted by DeLpHiNuS:
Originally posted by bug03:
There’s a very good chance delphinus or the big casher already has his one wrapped up.


lol bee po should have a higher chance than me given he has much more land than me


Your stock is bigger than his. KoH stock is bigger than everyone’s but he’s getting out produced by quite a bit. There are two techers doing pretty well, but they are about to start getting mid fed soon if they don’t beef up.

If malcontent can make a couple of decent grabs and build 3k rigs he will win- but he should have done it a week ago. Serp won’t win but he’ll be top 5. I probably won’t make top10.

AtticusRex

Member

92

Feb 15th 2019, 23:30:32

Mines bigger

bug03

Member

848

Feb 15th 2019, 23:48:41

Originally posted by AtticusRex:
Mines bigger


I don’t know which country is yours so that doesn’t help me.

AtticusRex

Member

92

Feb 16th 2019, 0:03:04

Originally posted by bug03:
Originally posted by AtticusRex:
Mines bigger


I don’t know which country is yours so that doesn’t help me.


The one with the large bulge

KoHeartsGPA

Member

18,634

Feb 16th 2019, 0:30:54

LOL
Mess with me you better kill me, or I'll just take your pride & joy and jack it up
(•_•)
http://www.youtube.com/watch?v=W6VRMGTwU4I
-=TSO~DKnights~XI~LaF=-

S.F. Giants 2010, 2012, 2014 World Series Champions, fluff YEAH!