Verified:

macdaddy

Member

1182

Dec 14th 2018, 21:22:34

Can someone please contact me via pm..


Thank you

DerrickICN

Member

1840

Dec 14th 2018, 23:01:44

It's me. I saw your message. I'll message you back when I'm off work

macdaddy

Member

1182

Dec 14th 2018, 23:32:40

Ok.. thanks Derrick! Much appreciated

Shweezy

Member

713

Dec 16th 2018, 1:11:29

Fdp denied
Catch me on ir c

galleri

Game Moderator
Team & Express
9473

Dec 16th 2018, 3:09:56

Originally posted by Shweezy:
Fdp denied

Op me

skype - igalleri

ninong
Member Sep 7th, 2006 3:22
i sure hope this galleri person isn't anoniem on drag *cringes*

macdaddy

Member

1182

Dec 16th 2018, 5:24:36

Originally posted by Shweezy:
Fdp denied


?

Rokkie

Member

109

Dec 16th 2018, 20:58:39

Originally posted by macdaddy:
Originally posted by Shweezy:
Fdp denied


?


denied means no.

DerrickICN

Member

1840

Dec 17th 2018, 22:11:13

Lol. I'd do a unap. I pact fluffin everyone.

Marshal

Member

28,731

Dec 17th 2018, 22:13:15

you are easy.
Patience: Yep, I'm with ELK and Marshal.

ELKronos: Patty is more hairy.

Galleri: Sadly pics of my boobies are on my ftp-folder.

LadyGrizz boobies is fine

NOW3P: Morwen is a much harsher mistress than boredom....

jjterrico

Member

650

Dec 18th 2018, 0:21:45

I got these cheeseburgers man...

Rokkie

Member

109

Dec 18th 2018, 7:17:19

Originally posted by jjterrico:
I got these cheeseburgers man...


ill give you $2

jjterrico

Member

650

Dec 18th 2018, 15:58:24

Sold!!

Zelow

Member

62

Dec 30th 2018, 8:50:48

Who even runs LoC?
(⌐■_■)--︻╦╤─ - - - (✖╭╮✖)

m0bzta

Member

35,501

Dec 30th 2018, 9:07:58

hmm
╭∩╮(◣_◢)╭∩╮👽 | LOC! |👽(-_-)
----------------------------
Yeah i am a Big Deal Around EarthEmpires
----------------------------
http://loc.ghqnet.com/
-Still doing what i do since 2000
-mob bot V8.╰(◣﹏◢)�

Marshal

Member

28,731

Dec 30th 2018, 11:12:52

loc is run by nobody.
Patience: Yep, I'm with ELK and Marshal.

ELKronos: Patty is more hairy.

Galleri: Sadly pics of my boobies are on my ftp-folder.

LadyGrizz boobies is fine

NOW3P: Morwen is a much harsher mistress than boredom....

Karnage XZ

Member

646

Dec 30th 2018, 13:28:39

Happy new years everyone.

Rokkie

Member

109

Dec 30th 2018, 14:51:03

Originally posted by Karnage XZ:
Happy new years everyone.


Bit early but same to you

DerrickICN

Member

1840

Dec 30th 2018, 21:02:40

Nobody tell zelow I'm running LoC. He might wanna join or something lol

Marshal

Member

28,731

Dec 30th 2018, 21:05:13

m0bby will kill him before that.
Patience: Yep, I'm with ELK and Marshal.

ELKronos: Patty is more hairy.

Galleri: Sadly pics of my boobies are on my ftp-folder.

LadyGrizz boobies is fine

NOW3P: Morwen is a much harsher mistress than boredom....

DerrickICN

Member

1840

Dec 30th 2018, 21:08:19

Hahaha. Loc is netting. Militantly so...

...yes even mob...

...damnit...

Zelow

Member

62

Dec 31st 2018, 7:46:52

Originally posted by DerrickICN:
Nobody tell zelow I'm running LoC. He might wanna join or something lol


Well, there goes that idea.....
(⌐■_■)--︻╦╤─ - - - (✖╭╮✖)

DerrickICN

Member

1840

Dec 31st 2018, 8:30:58

Lol. If you join we'd have to change our name to the Lords of Gayaos.

But srsly. If you wanna join you know where to find me. It's good peeps and a good time.

Shweezy

Member

713

Dec 31st 2018, 20:01:13

If Zelow joins Im quitting
Catch me on ir c

Marshal

Member

28,731

Dec 31st 2018, 20:14:19

why would you do that?
Patience: Yep, I'm with ELK and Marshal.

ELKronos: Patty is more hairy.

Galleri: Sadly pics of my boobies are on my ftp-folder.

LadyGrizz boobies is fine

NOW3P: Morwen is a much harsher mistress than boredom....

Zelow

Member

62

Jan 1st 2019, 0:20:18

Originally posted by Shweezy:
If Zelow joins Im quitting


So Derrick, where do I sign up? lmfao!
(⌐■_■)--︻╦╤─ - - - (✖╭╮✖)

Marshal

Member

28,731

Jan 1st 2019, 13:59:42

^jerk

:P
Patience: Yep, I'm with ELK and Marshal.

ELKronos: Patty is more hairy.

Galleri: Sadly pics of my boobies are on my ftp-folder.

LadyGrizz boobies is fine

NOW3P: Morwen is a much harsher mistress than boredom....

beerdrinker75

Member

1546

Jan 1st 2019, 16:29:01

Originally posted by Zelow:
Originally posted by Shweezy:
If Zelow joins Im quitting


So Derrick, where do I sign up? lmfao!


http://loc.ghqnet.com/

Zelow

Member

62

Jan 1st 2019, 23:13:01

Originally posted by beerdrinker75:
Originally posted by Zelow:
Originally posted by Shweezy:
If Zelow joins Im quitting


So Derrick, where do I sign up? lmfao!


http://loc.ghqnet.com/


lol only if that wasn't a joke, but thanks. I will bookmark the site incase I do decide to ever play FFA for realsies.
(⌐■_■)--︻╦╤─ - - - (✖╭╮✖)

Shweezy

Member

713

Jan 2nd 2019, 3:17:39

Come play bro
Catch me on ir c

Rokkie

Member

109

Jan 3rd 2019, 1:16:37

Originally posted by Zelow:
Originally posted by beerdrinker75:
Originally posted by Zelow:
Originally posted by Shweezy:
If Zelow joins Im quitting


So Derrick, where do I sign up? lmfao!


http://loc.ghqnet.com/


lol only if that wasn't a joke, but thanks. I will bookmark the site incase I do decide to ever play FFA for realsies.


Come play next set... you don't gotta do all 16

Zelow

Member

62

Jan 6th 2019, 23:05:05

Originally posted by Rokkie:
Originally posted by Zelow:
Originally posted by beerdrinker75:
Originally posted by Zelow:
Originally posted by Shweezy:
If Zelow joins Im quitting


So Derrick, where do I sign up? lmfao!


http://loc.ghqnet.com/


lol only if that wasn't a joke, but thanks. I will bookmark the site incase I do decide to ever play FFA for realsies.


Come play next set... you don't gotta do all 16


When is next set? I dunno, I've played Primary, 1a, teams, and tournament all at once before and that felt like a lot of work. Not to mention ffa I tend to mix my countries up. Is it allowed for a player to make land farms for other players on FFA?
(⌐■_■)--︻╦╤─ - - - (✖╭╮✖)

DerrickICN

Member

1840

Jan 6th 2019, 23:30:45

You can make land farms for yourself if you want. 16 countries per player. Next set is about 30 days. For players who feel 16 is overwhelming I always recommend playing 4 or 8 here. Because of the volume of countries, the server has the market most controlled by the player base and is far more entertaining instead of just the same thing every set. Last set military was half the price of this set but oil is 1/3 of the cost of last set. Adapting is still part of the game and its funner that way.

Edited By: DerrickICN on Jan 6th 2019, 23:47:30
See Original Post