Verified:

KoHeartsGPA

Member

21,138

Jul 9th 2019, 16:58:35

Have fun!
Mess with me you better kill me, or I'll just take your pride & joy and jack it up
(•_•)
http://www.youtube.com/watch?v=W6VRMGTwU4I
-=TSO~DKnights~XI~LaF=-

S.F. Giants 2010, 2012, 2014 World Series Champions, fluff YEAH!

TidyTerry

Member

119

Jul 10th 2019, 0:21:55

Make me!

KoHeartsGPA

Member

21,138

Jul 10th 2019, 4:34:55

/me throws a snowball at TidyTerry
Mess with me you better kill me, or I'll just take your pride & joy and jack it up
(•_•)
http://www.youtube.com/watch?v=W6VRMGTwU4I
-=TSO~DKnights~XI~LaF=-

S.F. Giants 2010, 2012, 2014 World Series Champions, fluff YEAH!

bug03

Member

1440

Jul 11th 2019, 21:57:14

Tech start ally, message me

DeLpHiNuS

Member

557

Jul 14th 2019, 14:38:29

Originally posted by bug03:
Tech start ally, message me


bug, pm me your country nick, not teching but to avoid hitting my veteran friends:)

Getafix

Member

3007

Jul 14th 2019, 15:28:51

I sent you a pm bug. I'm doing a tech start too and looking for three techer/ tech start allies.

Joey0001

Member

168

Jul 15th 2019, 15:39:52

Originally posted by Getafix:
I sent you a pm bug. I'm doing a tech start too and looking for three techer/ tech start allies.

I am as well.

bug03

Member

1440

Jul 16th 2019, 3:07:29

Originally posted by DeLpHiNuS:
Originally posted by bug03:
Tech start ally, message me


bug, pm me your country nick, not teching but to avoid hitting my veteran friends:)


Server war at halfway point ;)

commander1972

Member

126

Jul 16th 2019, 12:16:58

16 bonus points for free GDI, yes or no ?

Brigg

Member

279

Jul 16th 2019, 13:48:12

Originally posted by commander1972:
16 bonus points for free GDI, yes or no ?


I did!
Just Durdling Around

bug03

Member

1440

Jul 18th 2019, 3:23:13

Originally posted by commander1972:
16 bonus points for free GDI, yes or no ?
yes. Always

bug03

Member

1440

Jul 18th 2019, 7:10:39

I forgot to get def allies

Relax lah

Member

926

Jul 18th 2019, 17:04:06

glhf

Brigg

Member

279

Jul 18th 2019, 18:46:28

$188 Bushels!? Who did that!? LMAO
Just Durdling Around

casimir2

New Member

13

Jul 19th 2019, 1:17:26

let it beeee

BishanGay

Member

48

Jul 19th 2019, 10:37:34

Anyone still short of intel allies? Pm me

boardb

Member

95

Jul 19th 2019, 15:08:14

well, decided late to join primary...not sure why I didn't join earlier, it's not like I have anything better to do.

Next minute, someone nukes me grabs 17 acres, chem missile, grabs 16 acres...should have trusted my instincts to have a break.

Good luck all!

Marshal

Member

31,590

Jul 19th 2019, 19:24:20

welcome to earth empires. :P

sadly that's quite normal.
Patience: Yep, I'm with ELK and Marshal.

ELKronos: Patty is more hairy.

Galleri: Sadly pics of my boobies are on my ftp-folder.

LadyGrizz boobies is fine

NOW3P: Morwen is a much harsher mistress than boredom....

boardb

Member

95

Jul 19th 2019, 20:27:55

oh my...that is crazy. I prefer exploring for 45 acres personally.

Marshal

Member

31,590

Jul 19th 2019, 20:46:25

doubt attacker had 45ish acres per turn explore rate at that point.
Patience: Yep, I'm with ELK and Marshal.

ELKronos: Patty is more hairy.

Galleri: Sadly pics of my boobies are on my ftp-folder.

LadyGrizz boobies is fine

NOW3P: Morwen is a much harsher mistress than boredom....

boardb

Member

95

Jul 20th 2019, 15:08:51

GDI so can’t have been to much less. Certainly more than 16!!

bug03

Member

1440

Aug 29th 2019, 4:17:24

Forgot to use this thread. Think I’ll hit 75m nw. Good luck on all your finishes

DeLpHiNuS

Member

557

Aug 29th 2019, 11:58:29

this round has the most number of players since 8 rounds ago.. hopefully our engagement in forums are going to keep all the new players stay.. keep this game interesting for the newcomers!

shanelee

Member

271

Aug 29th 2019, 12:36:11

Stop “raped” new player that much so they could stay

DeLpHiNuS

Member

557

Aug 29th 2019, 13:18:25

Originally posted by shanelee:
Stop “raped” new player that much so they could stay


i didnt! only hit a target once a round.. im a friendly veteran :P

Relax lah

Member

926

Aug 29th 2019, 13:29:12

Sorry, but that country is dead!



some good fun for a bad set xD

Gerdler

Member

2479

Aug 29th 2019, 13:48:56

Ohh, the solo kill. Dats awesome, I did one last set against some big talker on the express boards.

Relax lah

Member

926

Aug 29th 2019, 14:02:33

yeah, kill u must when one talks big!!

KoHeartsGPA

Member

21,138

Aug 29th 2019, 14:54:12

Nice! I don't have kills in this server....unless getting a country purpled counts.... *coughdeanocough*
Mess with me you better kill me, or I'll just take your pride & joy and jack it up
(•_•)
http://www.youtube.com/watch?v=W6VRMGTwU4I
-=TSO~DKnights~XI~LaF=-

S.F. Giants 2010, 2012, 2014 World Series Champions, fluff YEAH!

Marshal

Member

31,590

Aug 29th 2019, 19:18:56

kills or "kills" on macidiot aren't counted since he should been deleted from start.
Patience: Yep, I'm with ELK and Marshal.

ELKronos: Patty is more hairy.

Galleri: Sadly pics of my boobies are on my ftp-folder.

LadyGrizz boobies is fine

NOW3P: Morwen is a much harsher mistress than boredom....

KoHeartsGPA

Member

21,138

Aug 29th 2019, 20:56:43

Originally posted by Marshal:
kills or "kills" on macidiot aren't counted since he should been deleted from start.


Thought not lol
Mess with me you better kill me, or I'll just take your pride & joy and jack it up
(•_•)
http://www.youtube.com/watch?v=W6VRMGTwU4I
-=TSO~DKnights~XI~LaF=-

S.F. Giants 2010, 2012, 2014 World Series Champions, fluff YEAH!

DeLpHiNuS

Member

557

Aug 30th 2019, 10:49:58

Originally posted by Relax lah:
Sorry, but that country is dead!



some good fun for a bad set xD


Congrats!

DeLpHiNuS

Member

557

Sep 5th 2019, 12:09:28

Originally posted by bug03:
Forgot to use this thread. Think I’ll hit 75m nw. Good luck on all your finishes


nice jump bug.. will u be ending more than 80mil this set?

bug03

Member

1440

Sep 5th 2019, 13:52:34

Doubt it. Spent too much on public market

DeLpHiNuS

Member

557

Sep 6th 2019, 15:17:49

Originally posted by bug03:
Doubt it. Spent too much on public market


o.0 then i guess it will be a commie to win this round

bug03

Member

1440

Sep 6th 2019, 18:39:43

2b left

Serpentor

Member

2698

Sep 7th 2019, 2:46:20

Probably not me. I took it easy and took too much time off.
The EEVIL Empire

bug03

Member

1440

Sep 7th 2019, 3:56:02

85 mill would have won two out of the last three sets so I can at least have that moral victory

Dirtymoposse

New Member

5

Sep 7th 2019, 10:36:23

Hello

DeLpHiNuS

Member

557

Sep 7th 2019, 15:48:59

Originally posted by bug03:
85 mill would have won two out of the last three sets so I can at least have that moral victory


bug, 85 mil shld be able to win this round lol.. i thought u were saying u cannot finish more than 80mil.. i think u will have the win

bug03

Member

1440

Sep 7th 2019, 19:46:25

We shall see

DeLpHiNuS

Member

557

Sep 8th 2019, 0:01:55

Congrats bug! It was a rather close one between u and daintree haha

KoHeartsGPA

Member

21,138

Sep 8th 2019, 0:06:34

Congrats Bug and rest of top 10 :-)

I left $1.8b on hand lol, meh maybe I can find more time this set...
Mess with me you better kill me, or I'll just take your pride & joy and jack it up
(•_•)
http://www.youtube.com/watch?v=W6VRMGTwU4I
-=TSO~DKnights~XI~LaF=-

S.F. Giants 2010, 2012, 2014 World Series Champions, fluff YEAH!

bug03

Member

1440

Sep 8th 2019, 0:50:53

Thanks. Yeah I knew you would do ok.

DeLpHiNuS

Member

557

Sep 8th 2019, 3:27:32

next round i will try to reclaim my top spot!

Serpentor

Member

2698

Sep 8th 2019, 5:36:28

I might sit out next round, not sure. Got two months of full time school to add to my work for a promotion. Gonna be busy.
The EEVIL Empire