Verified:

Red X

Game Moderator
Primary, Express & Team
3652

Aug 25th 2019, 18:57:04

Could you please find me?

Thanks brother.

Marshal

Member

31,001

Aug 25th 2019, 19:14:14

try at or irc.scourge.se #sol
Patience: Yep, I'm with ELK and Marshal.

ELKronos: Patty is more hairy.

Galleri: Sadly pics of my boobies are on my ftp-folder.

LadyGrizz boobies is fine

NOW3P: Morwen is a much harsher mistress than boredom....

DerrickICN

Member

3529

Aug 25th 2019, 19:27:40

Originally posted by Marshal:
try at or irc.scourge.se #sol

He's honestly easier to get ahold of via ingame message. Just saying. He was sol FA for a long time and forum messages were legit the only way i ever got a response.

Marshal

Member

31,001

Aug 25th 2019, 20:18:22

true that but at irc they could tell him that reddie is looking him.

if reddie has ghq-account then I think direct msg to priv him is sol\PraetorNLS or just sol\Praetor
Patience: Yep, I'm with ELK and Marshal.

ELKronos: Patty is more hairy.

Galleri: Sadly pics of my boobies are on my ftp-folder.

LadyGrizz boobies is fine

NOW3P: Morwen is a much harsher mistress than boredom....

PraetorNLS

Member

468

Sep 1st 2019, 13:57:53

So with all the choices, including GHQ, forum message and whats app, you choose this board? for someone who really havet played FFA since AODT ?

I've sendt you a message.. somewhere..

Also Derrick, I was abit hard to reach the last year or so.. sorry
Also sometimes I didt respond on purpose, most likely you were then about to get FSed.
Sorry , not always sorry about that..
Praetor - disqualified from the human race for being three laps ahead in the second round.

Marshal

Member

31,001

Sep 1st 2019, 15:22:37

you know reddie, why take short route when can take long route.
Patience: Yep, I'm with ELK and Marshal.

ELKronos: Patty is more hairy.

Galleri: Sadly pics of my boobies are on my ftp-folder.

LadyGrizz boobies is fine

NOW3P: Morwen is a much harsher mistress than boredom....

DerrickICN

Member

3529

Sep 1st 2019, 16:16:30

Originally posted by PraetorNLS:
So with all the choices, including GHQ, forum message and whats app, you choose this board? for someone who really havet played FFA since AODT ?

I've sendt you a message.. somewhere..

Also Derrick, I was abit hard to reach the last year or so.. sorry
Also sometimes I didt respond on purpose, most likely you were then about to get FSed.
Sorry , not always sorry about that..
All good bro. Rl comes first. Killing me comes 2nd. I know how it is haha.

Always good to see ya.

Red X

Game Moderator
Primary, Express & Team
3652

Sep 1st 2019, 17:49:00

Originally posted by PraetorNLS:
So with all the choices, including GHQ, forum message and whats app, you choose this board? for someone who really havet played FFA since AODT ?

I've sendt you a message.. somewhere..

Also Derrick, I was abit hard to reach the last year or so.. sorry
Also sometimes I didt respond on purpose, most likely you were then about to get FSed.
Sorry , not always sorry about that..



Well I use mobile a lot of times and could not find your name lol. Ghqnet I don't recall my pw for most sites. Yeah I should have used ghqnet, my bad brother.

smegma

Member

2317

Sep 2nd 2019, 7:32:41

And you cannot believe a word Redx says.

Red X

Game Moderator
Primary, Express & Team
3652

Sep 2nd 2019, 20:32:03

Originally posted by smegma:
And you cannot believe a word Redx says.


Lol I love you 2