Verified:

Celphi

Member

5525

Aug 11th 2019, 16:01:18

This guy somehow thinks he's winning yet his income barely pays for his army., whereas my income is at 9mil a turn.

Just goes to show,. doesn't matter how many times a player landgrabs you,. just be patient and when you're ready strategically destroy them.
Resistance is futile. You will be assimilated.

CX LaE

Member

1764

Aug 11th 2019, 17:37:41

You aren't the only one whose had trouble with multitappers. It's been an interesting set.
LaE | Monks | NA
Since 1999

ebert00

Member

971

Aug 11th 2019, 18:01:14

I love taking out the trash. I remember for a month in a row just going after idiots like that.

Hessman123

Member

325

Aug 11th 2019, 19:59:48

nice work celphi .. the guy that land grabbed me 4 times is dead .. its very satisfying.. maybe even more so than a win

UgolinoII

Member

508

Aug 11th 2019, 20:02:31

What about the guy that missiled you for stealing his cash? You killed him yet?

Celphi

Member

5525

Aug 11th 2019, 20:39:11

@Hessman123 indeed it is. :D
Resistance is futile. You will be assimilated.

Hessman123

Member

325

Aug 11th 2019, 20:39:12

UgolinoII

haha.. no, I was never planning to try to kill him

his actions were entirely justified :P

UgolinoII

Member

508

Aug 11th 2019, 21:10:10

Originally posted by Hessman123:
UgolinoII

haha.. no, I was never planning to try to kill him

his actions were entirely justified :P



Respect to that :)

pvreal28

Member

17

Aug 14th 2019, 0:40:57

Lmao wow. Youre just mad I took +10k acres from you. He hides behind his gdi til the last day as usual n then spams AB me n calls it a win. Go suck hessmans **** already

Celphi

Member

5525

Aug 14th 2019, 2:33:49

Haha.

Angry bro? How about you don't attack someone multiple times who is in GDI?
Resistance is futile. You will be assimilated.

galleri

Game Moderator
Team & Express
10,368

Aug 14th 2019, 2:36:16

Bets on Celphi!



ninong
Member Sep 7th, 2006 3:22
i sure hope this galleri person isn't anoniem on drag *cringes*
Derrick to macdaddy:
I believe I could fluff Scarlett Johansson but that dont mean I actually could.

Celphi

Member

5525

Aug 14th 2019, 2:39:23

@galleri,. he already lost. Wasn't even close.

He complained to me via msgs how my R casher wouldn't atk a T techer during first couple of days.
Resistance is futile. You will be assimilated.

KoHeartsGPA

Member

19,938

Aug 14th 2019, 3:19:00

Originally posted by Celphi:
@galleri,. he already lost. Wasn't even close.

He complained to me via msgs how my R casher wouldn't atk a T techer during first couple of days.


And that's when you reply..."I ain't stupid, like you" lol
Mess with me you better kill me, or I'll just take your pride & joy and jack it up
(•_•)
http://www.youtube.com/watch?v=W6VRMGTwU4I
-=TSO~DKnights~XI~LaF=-

S.F. Giants 2010, 2012, 2014 World Series Champions, fluff YEAH!

Ov3rKiLL

Member

87

Aug 14th 2019, 4:29:21

ahhh the pvreal28 moron again, the guy I trashed last set.

pvreal28

Member

17

Aug 16th 2019, 3:08:11

Originally posted by Ov3rKiLL:
ahhh the pvreal28 moron again, the guy I trashed last set.


Lol I just think its funny this is like the 2nd set in a row where ppl talk fluff about me in the express forums, a lot of people here are petty af, you had help I would a trashed you lil turd country another cashier btw.
Also celphi I changed my gdi targeting ways n double tapping no more now n its going pretty good so far. Also I didnt complain, you just got mad that I retalled a retal, and you threw a fit..Galleri you don't mean that :

Edited By: pvreal28 on Aug 16th 2019, 3:14:40

galleri

Game Moderator
Team & Express
10,368

Aug 16th 2019, 16:26:38

Lol I thought this was like the schoolyard fight



ninong
Member Sep 7th, 2006 3:22
i sure hope this galleri person isn't anoniem on drag *cringes*
Derrick to macdaddy:
I believe I could fluff Scarlett Johansson but that dont mean I actually could.