Verified:

Red X

Game Moderator
Primary, Express & Team
3652

Sep 1st 2019, 1:37:29

Restart NA in FFA. If you need anything let me know and I'll do what I can minus playing lol. The server needs more tags. I'm going to do a one set HS tag then after that I'm back in NBK.

Or get blake and make LaE lol idc just start a tag you goober <3

galleri

Game Moderator
Team & Express
10,469

Sep 1st 2019, 2:26:41

Yes sir!




ninong
Member Sep 7th, 2006 3:22
i sure hope this galleri person isn't anoniem on drag *cringes*
Derrick to macdaddy:
I believe I could fluff Scarlett Johansson but that dont mean I actually could.

galleri

Game Moderator
Team & Express
10,469

Sep 1st 2019, 2:26:48

Crap wrong alt



ninong
Member Sep 7th, 2006 3:22
i sure hope this galleri person isn't anoniem on drag *cringes*
Derrick to macdaddy:
I believe I could fluff Scarlett Johansson but that dont mean I actually could.

llaar

Member

11,170

Sep 1st 2019, 2:49:06

With a 3 hour commute, 2 kids and a house to maintain, time is more limited these days!

paladin

Member

528

Sep 1st 2019, 3:17:40

OMG, its llaar.
-Paladin
Paradigm Head of Retirement, Fail, and playing World of Tanks, err, actually I mostly play World of Warships now.

llaar

Member

11,170

Sep 1st 2019, 3:28:41

hey paladin! been a while!

paladin

Member

528

Sep 1st 2019, 3:46:35

Yo. We're having a mini reunion set over in PDM right now. For the first time in a decade I might actually play a full set.
-Paladin
Paradigm Head of Retirement, Fail, and playing World of Tanks, err, actually I mostly play World of Warships now.

Mr Gainsboro

Member

946

Sep 1st 2019, 8:11:16

Originally posted by llaar:
With a 3 hour commute, 2 kids and a house to maintain, time is more limited these days!


Play on the 3 hour commute?
Don of LaF

Requiem

Developer

5526

Sep 1st 2019, 13:48:42

Originally posted by Mr Gainsboro:
Originally posted by llaar:
With a 3 hour commute, 2 kids and a house to maintain, time is more limited these days!


Play on the 3 hour commute?


This is America he probably has to drive himself so playing and driving is not recommended! PLOT TWIST: might be a good excuse to buy a Tesla with auto pilot.

llaar

Member

11,170

Sep 1st 2019, 16:13:04

2 hours is on a train, I watch downloaded Netflix. I find the reception is too spotty to do much else. I'm not driving (or self driving) to Manhattan. Do you know what parking costs there! lol :P

Requiem

Developer

5526

Sep 1st 2019, 17:09:34

Oh fluff I didn't know you were in NY now! Last I knew you were in FL.

Red X

Game Moderator
Primary, Express & Team
3652

Sep 1st 2019, 18:35:30

Originally posted by llaar:
2 hours is on a train, I watch downloaded Netflix. I find the reception is too spotty to do much else. I'm not driving (or self driving) to Manhattan. Do you know what parking costs there! lol :P


That sucks you have to go 3 hours. Family is important figured id ask ya anyway lol.

I got 2 now as well, but I'm 40 mins to work and can play from work lol

mdevol

Member

2979

Sep 1st 2019, 18:37:56

lul
Surely what a man does when he is caught off his guard is the best evidence as to what sort of man he is. - C.S. Lewis

Bug

Developer

472

Sep 2nd 2019, 1:54:25

all you slackers with only two kids.. gees.. work harder!

as for a 3hr commute that's insane..

mrford

Member

21,080

Sep 2nd 2019, 4:32:42

I'm 15 min from work. It is glorious.
Swagger of a Chupacabra

[21:37:01] <&KILLERfluffY> when I was doing FA stuff for sof the person who gave me the longest angry rant was Mr Ford

mrford

Member

21,080

Sep 2nd 2019, 4:34:33

Swagger of a Chupacabra

[21:37:01] <&KILLERfluffY> when I was doing FA stuff for sof the person who gave me the longest angry rant was Mr Ford

mrford

Member

21,080

Sep 2nd 2019, 4:42:35

Swagger of a Chupacabra

[21:37:01] <&KILLERfluffY> when I was doing FA stuff for sof the person who gave me the longest angry rant was Mr Ford

Bug

Developer

472

Sep 2nd 2019, 4:50:59

and also a triple poster?

I'm an hour which for Melbourne isn't actually too bad.

trumpoz

Member

580

Sep 2nd 2019, 12:28:31

Originally posted by Bug:
and also a triple poster?

I'm an hour which for Melbourne isn't actually too bad.


So you dont want to hear about my 10 minute commute (on a bad day) in Melbourne?

Hi Bug!

Bug

Developer

472

Sep 2nd 2019, 12:56:16

... a new alt nick?

Omg! Trumpoz how the hell are you! Also 10 mins is ok.. i also moved to the country for my family so 1hr aint too bad really.. i didnt also mention that i only work on campus twice a week and the rest of the time i "pretend" to be working from home..

paladin

Member

528

Sep 2nd 2019, 15:07:30

I've got you all beat. It takes me all of 3 minutes to get to work.

#SmallTownLiving
-Paladin
Paradigm Head of Retirement, Fail, and playing World of Tanks, err, actually I mostly play World of Warships now.

archaic

Member

6390

Sep 2nd 2019, 15:14:26

Did anybody else read this entire thread in a 2009 voice?
CandyMan: stop doing KR on our originals.

Original Skywise L

Member

301

Sep 2nd 2019, 15:36:24

13 to 15 minutes to get to work and 20+ to get home... and it's consistently getting longer to get home with further road work happening.
* lives in "stop- light city"
Skywise

llaar

Member

11,170

Sep 5th 2019, 3:10:45

yesterday I missed a train by a minute, hit the only large gap in the train timelines in the morning which is 25 minutes so it took me 1 hour 57 minutes just to get in to work... those are sad days. usually the trains are 2-10 minutes apart... so I try to avoid that one gap in the morning trains. otherwise its pretty reliably 1.5 hr each way. everything has a price, I set mine when interviewing and got it! and requiem I moved from Florida in 2008! been a while lol. I lived in Connecticut for 10 years, and now 1 year in NY. still a crazy Floridian at heart though!

Hellrush

Member

811

Sep 5th 2019, 3:29:46

I beat you all I sleep at work.

Llaar needs to play FFA I need a fun nuke target.

mdevol

Member

2979

Sep 5th 2019, 17:20:36

NA lul
Surely what a man does when he is caught off his guard is the best evidence as to what sort of man he is. - C.S. Lewis

Red X

Game Moderator
Primary, Express & Team
3652

Sep 5th 2019, 18:24:57

Originally posted by mdevol:
NA lul


Only 4 tags left and one of them is not cc 🤷🏻‍♂️

Gryphon

New Member

14

Sep 9th 2019, 21:44:06

Hi Llaar!

Boltar

Member

3786

Sep 9th 2019, 23:19:56

Originally posted by mrford:
I'm 15 min from work. It is glorious.


More importantly. How far are u from a hospital?

Bug

Developer

472

Sep 10th 2019, 1:21:17

haha good call Boltar..

paladin

Member

528

Sep 10th 2019, 9:35:26

lol
-Paladin
Paradigm Head of Retirement, Fail, and playing World of Tanks, err, actually I mostly play World of Warships now.

mdevol

Member

2979

Sep 13th 2019, 6:11:07

Originally posted by Red X:
Originally posted by mdevol:
NA lul


Only 4 tags left and one of them is not cc 🤷🏻‍♂️


yep, work family school got in the way of 10-12 hr warchats. bummer, i know.
Surely what a man does when he is caught off his guard is the best evidence as to what sort of man he is. - C.S. Lewis

M m i x X

Member

732

Sep 13th 2019, 11:03:52

Originally posted by paladin:
I've got you all beat. It takes me all of 3 minutes to get to work.

#SmallTownLiving

I'm just a few seconds away from our bed to my computer :D

#WorkingHomeBased
-=(M m i x X)=-

Red X

Game Moderator
Primary, Express & Team
3652

Sep 15th 2019, 14:51:04

Originally posted by mdevol:
Originally posted by Red X:
Originally posted by mdevol:
NA lul


Only 4 tags left and one of them is not cc 🤷🏻‍♂️


yep, work family school got in the way of 10-12 hr warchats. bummer, i know.


I get it, come back and make cc with different leadership. The server needs more alliance. Hell get someone to dust off AoDT of you dont want to roll out with CC, or a new tag.

DerrickICN

Member

3529

Sep 15th 2019, 22:59:59

Lol. Because LoC with different leadership has been so easy for me. Don't do it bro. You know imp will just kill you oop if you call it CC.

You should call it The Killing Swedes instead. It seems that strikes a chord pissing forum appropriate people off.

sinistril

Member

1876

Sep 15th 2019, 23:53:24

Comparing LoC to CC are we? Lol

DerrickICN

Member

3529

Sep 16th 2019, 0:10:25

Nah. Imp doesn't kill us oop like they did CC's last comeback. I 100% get treated slightly better. I'm comparing how it's been tough for me in LoC to how it would be EFFING BRUTAL for CC under any leader. Haha. I seent it one time already.

sinistril

Member

1876

Sep 16th 2019, 0:14:44

The CC comeback when Donny literally said they were coming back to kill IMP? Lol

DerrickICN

Member

3529

Sep 16th 2019, 1:33:14

Would you rather they lied to you? Haha